Новоукраїнська районна рада
Важливо






До уваги депутатів районної ради!



з 1 січня 2019 року стартує черговий етап електронного декларування. Він охоплює всіх суб’єктів декларування в тому числі і депутатів місцевих рад.

Для реєстрування та входу до системи декларування НАЗК суб»єкту декларування треба мати власний електронний цифровий підпис.

Відбулося засідання Координаційної ради з питань розвитку місцевого самоврядування при голові районн

04.02.2015

04. 02.2015 року відбулося засідання Координаційної ради з питань розвитку місцевого самоврядування при голові районної ради. Головним завданням засідання було вироблення спільних пропозицій щодо вирішення проблемних питань, які потребують законодавчого врегулювання.  В  ході   обговорення нагальних проблемних питань сьогодення органів місцевого самоврядування  члени Координаційної виробили  пропозиції а саме:

  • · Враховуючи ситуацію щодо забруднення навколишнього природного середовища, а відповідно і його вплив на здоров’я жителів територій, на яких розташовані  об’єкти добування та переробки корисних копалин, пропонуємо внести зміни до бюджетного законодавства в частині розподілу певного відсотку коштів від плати за надра загальнодержавного значення до бюджетів місцевого самоврядування територій, на яких суб’єкти господарювання безпосередньо здійснюють свою видобувну та переробну діяльність
  • Відповідно до внесених змін до Податкового кодексу України з 01 січня 2015 року до повноважень сільських, селищних, міських рад щодо податків та зборів належить встановлення у відсотках від вартості, ставок акцизного податку з реалізованих  суб’єктами господарювання в роздрібній торгівлі підакцизних товарів (п. 12.4.4. ст. 12, п. 215.3.10. ст. 215 Податкового кодексу). При цьому кодексом чітко визначений розмір - 5 відсотків, а сільська, селищна, міська рада, а лише констатує той розмір, що визначений кодексом. Це повноваження без повноважень, а лише прийняття на себе органами місцевого самоврядування відповідальності за те рішення, що прийняла держава. Тому пропонується виключити із повноважень сільських, селищних, міських рад встановлення вказаного акцизу, або визначити рамки в межах яких місцеві ради можуть визначати розмір такого акцизного податку.
  • Враховуючи зловживання окремих суб’єктів підприємницької діяльності щодо використання земельних ділянок без правовстановлюючих документів  впродовж кількох років, є гостра потреба доповнити норми Земельного кодексу України максимально допустимим терміном виготовлення землевпорядної документації та оформлення правовстановлюючого документу на земельну ділянку. При цьому необхідно доповнити норми Податкового кодексу України, що при переході права власності на нерухоме майно (будівлі), обов’язок нового власника щодо плати за змелю, на якій розташоване дане майно, виникає з  моменту переходу права власності на дане нерухоме майно (будівлю) в розмірі земельного податку, але не більше терміну, визначеного законодавством для оформлення правовстановлюючих документів на землю. Понад даний термін уже розмір плати за землю повинен становити розмір орендної плати, обрахований за ставками, що діють для певного цільового призначення земельної ділянки.

З метою внесення змін до чинного законодавства делегувати  Новоукраїнському міському голові Корінному О.О. озвучити пропозиції Координаційної ради з питань розвитку місцевого самоврядування при голові Новоукраїнської районної ради на з’їзді мерів малих міст України, який відбудеться 12 лютого .

В ході обговорення питання щодо встановлення та сплати місцевих податків і зборів  члени Координаційної ради доручили виконавчому апарату районної ради підготувати лист та звернутися до Державної фіскальної служби України за роз’ясненнями стосовно надання пільг зі сплати земельного податку закладам, установам та організаціям, які повністю утримуються за рахунок коштів бюджетів усіх рівнів. З якої дати буде діяти у 2015 році пільга зі сплати земельного податку, встановлена за рішенням відповідної сільської, селищної, міської ради для закладів, установ та організацій, які повністю утримуються за рахунок коштів бюджетів усіх рівнів, якщо дане рішення прийняте у січні (лютому) 2015 року, і чи взагалі мають право органи місцевого самоврядування надавати такі пільги на 2015 рік.  Оскільки дані норми Податкового кодексу України не діяли до 31.12.2014 року і відповідно сільські, селищні, міські ради фізично не могли та юридично не мали підстав до 01.01.2015 року приймати рішення. А відповідно до п. 284.1 ст. 284 Податкового кодексу України органи місцевого самоврядування можуть надавати пільги щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території та повинні повідомити до 25 грудня року, що передує звітному, відповідний контролюючий орган про надані пільги зі сплати земельного податку.  Нові зміни щодо зазначеної інформації надаються до 1 числа місяця кварталу, що настає за звітним кварталом, у якому відбулися зазначені зміни.

 

До уваги громадян






Петиции

Голосования





 

 

 



© 2023. Новоукраїнська районна рада